Büyük Veri
“Big Data” Büyük Veri temel anlamda “Bir düzene uyan veya uymayan, artan hızla büyüyen ve depolanan büyük hacimli veriler” şeklinde ifade edilebilir. Verimlilik ve müşteri memnuniyeti kavramlarının önem kazanmasıyla büyük veri analiz ihtiyaçları da artmıştır.
Neler yapılabilir
- Müşteri kişiselleştirme.
- Müşteri kaybı sebeplerini belirleme.
- Dağıtım ve lojistik optimizasyonu.
- İşlem süresini azaltma, gerçek zamanlı analiz.
- Kriz dönemlerinde hızlı cevap üretme.
- Riskleri azaltmak için otomatik sistemler ile karar verme.
- Mağaza davranış analizi.
Elde edilen bu verileri doğru analiz ederek verdiğiniz hizmeti, servisi veya sunduğunuz ürünü geliştirmek veya verimliliğini artırmak mümkün olmaktadır.
Birlikte çalışmaya başlayalım
İhtiyaçların belirlenmesi, iş akışları, çözüm yöntemi konuları üzerinde birlikte çalışalım.