Çağrı Merkezi Altyapısı
Dijital santral kurulumundan, CRM sistemine, tüm donanım altyapısından masa sandalye teminine kadar, Çağrı Merkezi kurulumu için tüm altyapı ihtiyacınızı karşılıyoruz.
Çağrı Merkezi CRM sistemimiz, özelleştirilebilir CRM altyapısı sayesinde birçok farklı sektör için kullanılabilir.
Sektörel Çözümler
- Hukuk / Avukatlık Bürosu Çağrı Merkezi Sistemi
- Telefonda Sipariş Sistemi
- Telefonda Anket Sistemi
- Veri Güncelleme Sistemi
- Müşteri Hizmetleri & Şikayet Yönetim Sistemi
- Danışma Hattı & Teknik Destek Sistemi
- Randevu Alma Sistemi
- Hatırlatma Servisi Sistemi
- Otel Rezervasyon Sistemi
- Hosting Firması Çağrı Merkezi
- E-Ticaret Firması Çağrı Merkezi
Birlikte çalışmaya başlayalım
İhtiyaçların belirlenmesi, iş akışları, çözüm yöntemi konuları üzerinde birlikte çalışalım.