ASOS – Akıllı Servis Otomasyon sistemi

–  Sistemin Amacı

  • Her servis aracına, sadece o araca tanımlı kişilerin binmesinin sağlanması.
  • Hangi servisin kaç kişi ile hareket ettiğinin, doğru güzergâhı kullanıp kullanmadığının km bazında takibi.
  • Tur firması net hakediş rakamının, sahadan gelen veriler üzerinden hesaplanması.
  • Personel servis dağıtımının, sistem tarafından personel adreslerine göre en az maliyet esasına göre yapılması.
  • Harita üzerinde güzergah optimizasyonu.
  • Servis Evrakları Takibi ve Servis Denetimi.
  • Araçların, tanımlanan bölgelere giriş çıkış zamanlarının takibi.
  • İçerisinde personel varken, hız limitini aşan araçların takibi.
  • Servis verimliliğinin iyileştirilmesi, doluluk oranlarının arttırılması.
  • Taksi kullanım durumunda, sorumluluğun kime ait olduğunun, harita üzerinden saptanabilmesi.
  • Zaman kaynaklı verimlilik kaybının önüne geçilmesi.
  • Personel bazlı servis maliyetinin hesaplanabilmesi ve departman masraf koduna yansıtılabilmesi.