top
logo

Bayi Girişi




AYA İletişim Çağrı Merkezi Inkaso CRM projesi hayata geçti

Tasarımı, kullanım kolaylığı ve her aşamada tam kontrol sunması ile, çağrı merkezi CRM yazılımlarına yeni bir bakış açısı getiren Inkaso CRM yazılımı aşağıdaki modüllerden oluşmaktadır.

 

  • Müşteri Havuzu
  • Dijital Santral Entegrasyonu
  • Satış Havuzu Oluşturma
  • Otomatik Çağrı
  • Çağrı Karşılama
  • Entegre CRM Modülü
  • Satış Sonrası Hizmetler Modülü
  • Satış Doğrulama Modülü
 
OK

Güncel

BAYER Türkiye Toplantı Bilgi Ekranı (27-02-2015 14:42:57)

BAYER Türkiye Genel Müdürlük Binası Toplantı Bilgi Ekraları Sistemi hayata geçirildi. Amatis Toplantı Yönetim Sistemi altyapısı üzerinde çalşan, özel olarakl geliştirilmiş iOS Native Application Ipad Tabletler üzerinde çalışmaktadır.



MediaSA Yayıncılık A.Ş. (23-06-2011 15:58:50)

Bünyesinde Fashion TV, Türkiye’nin ilk eğitim ve gençlik kanalı ZTV, World Travel Channel gibi markaları barındıran MediaSA Yayıncılık A.Ş. Personel Devam Takip ve Kapı Güvenlik sistemlerinde  Amatis Yazılım tarafından geliştirilen 6 cihazlık PDKS sistemini kullanmaya başladı.



Gold İstanbul 2010 ve İstanbul Jewelery Show 2010 Fuarları'ndaydık (23-02-2010 13:00:26)

Kuyumculuk Sektöründe Tüm Bilgi İşlem İhtiyacını Tek Yazılım Paketinde toplayan AKOS KUYUM CRM sistemimizi tanıtmak için Gold İstanbul ve  İstanbul Jewelery Show fuarlarındaydık



3. Köprü personeli APDKS ile takip ediliyor (22-10-2013 00:00:00)

3. Köprü Köprü Yapımını Üstlenen Hyundai Enerji, PDKS sistemi için Amatis Apdks'yi tercih etti

 



Mavi Jeans Toplantı Bilgi Ekranları (23-12-2012 11:33:22)

Mavi Jeans Toplantı yönetim sistemi hayata geçirildi. Amatis Toplantı Yönetim Sistemi altyapısı üzerinde çalşan, özel olarak geliştirilmiş Android Application ile Toplantı Odası Bilgi Ekranları Android Tabletler üzerinden hayata geçirildi. Android Tabletler ile şık bir çözümün yanı sıra önemli ölçüde maliyet avantajı da sağlanmış oldu.



Altınbaş Ayakkabı Yüz Tanıma Sistemi (30-12-2010 23:17:55)

30 yıldır faaliyetlerini sürdüren, iç ve dış piyasada HELLA, CALIPSO, HARLEM, FESTIVAL, FLUBBER, BABY markalarıyla üretim yapan Altınbaş ayakkabı Personel Devam Kontrol sistemleri için Amatis Yazılım tarafından geliştirilen Yüz Tanıma Sistemini kullanmaya başladı.



Petrol Ofisi Geçiş Kontrol Sistemi (18-12-2009 20:39:38)

Petrol Ofisi Genel Müdürlük binası yemekhanesinde Amatis Yazılım tarafından geliştirilen, Geçiş Kontrol Sistemi kullanılmaya başlandı.



AYA İletişim Çağrı Merkezi Inkaso CRM projesi hayata geçti (30-10-2013 18:25:11)

AYA İletişim ve Çağrı Merkezi, Dijital santral kullanan çağrı merkezleri için geliştirilen, dijital santral ile CRM sistemini bütünleştiren "Inkaso CRM" sistemini tercih etti.



Telaris Çağrı Merkezi Inkaso CRM projesi hayata geçti (04-06-2013 00:00:00)

Telaris Çağrı Merkezi , Dijital santral kullanan çağrı merkezleri için geliştirilen, dijital santral ile CRM sistemini bütünleştiren "Inkaso CRM" sistemini tercih etti.



IMDER Online Sistemi (23-01-2010 11:30:12)

IMDER-Türkiye İş Makinaları Distribütörleri Ve İmalatçıları Birliği
Türkiye çapında İMDER üye kuruluşları tarafından gerçekşeltirilen tüm iş makinası satışlarının takip edildiği, pazar hareketleri ve müşteri eğilimlerinin analiz edilebildiği. Verilerin yüksek güvenlik altyapısı ile kaydedildiği  ve sadece yetkili kullanıcılar tarafından erişilebildiği İMDER Online sistemi hayata geçirildi.



Baklavacı Güllüoğlu PDKS Sistemi (12-04-2010 21:48:14)

Baklavacı Güllüoğlu genel müdürlük ve fabrika binalarında Amatis Yazlım tarafından geliştirilen, parmak izi okuyucu destekli Personel Devam Kontrol Sistemini kullanmaya başladı.



Çağrı Merkezi Otomasyon Yazılımı Kullanıma Sunuldu (12-08-2013 16:48:57)

Dijital santral kullanan çağrı merkezleri için geliştirilen, dijital santral ile CRM sistemini bütünleştiren "Inkaso CRM" sistemi, test aşamasını tamamlayıp kullanıma sunuldu.



Öpçin Mobilya Yüz Tanıma Sistemi (28-11-2010 17:35:31)

1993 Yılından bu yana faaliyetlerini sürdüren, Antalya bölgesinde otel dekorasyon, mobilya, mimarlık, tasarım ve üretim gerçekleştiren Öpçin Mobilya, Personel Devam Kontrol sistemleri için Amatis Yazılım tarafından geliştirilen Yüz Tanıma Sistemini kullanmaya başladı.



Çağrı Merkezi CRM Yazılımı Kullanıma Sunuldu (10-01-2013 12:01:38)

Çağrı merkezleri için geliştirilen, Asterix Dijital Santral entegrasyonu yeteneğine sahip Müşteri İlişkileri Yönetim sistemi stabil versiyonu yanınlandı. 13 Ocak 2013

 

Sistemde Yer Alan Modüller




bottom