top
logo

Bayi Girişi




AYA İletişim Çağrı Merkezi Inkaso CRM projesi hayata geçti

AYA İletişim ve Çağrı Merkezi, Dijital santral kullanan çağrı merkezleri için geliştirilen, dijital santral ile CRM sistemini bütünleştiren "Inkaso CRM" sistemini tercih etti.

Tasarımı, kullanım kolaylığı ve her aşamada tam kontrol sunması ile, çağrı merkezi CRM yazılımlarına yeni bir bakış açısı getiren Inkaso CRM yazılımı aşağıdaki modüllerden oluşmaktadır.

 

  • Müşteri Havuzu
  • Dijital Santral Entegrasyonu
  • Satış Havuzu Oluşturma
  • Otomatik Çağrı
  • Çağrı Karşılama
  • Entegre CRM Modülü
  • Satış Sonrası Hizmetler Modülü
  • Satış Doğrulama Modülü
 

bottom